مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-10ورزشي

3 مدال طلا در انتظار گلیج، طاهری و ناصرپور در تورنمنت بلغارستان


مجتبی گلیج در وزن 97 و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند.

- مجتبی گلیج در وزن 97 و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی با برتری مقابل رقبای خود راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنج شنبه 19 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

در مسابقات امروز سه نماینده ایران به میدان رفتند که نتایج آن ها به شرح زیر است: کشتی آزاد: در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل زوتان اوتیموف از بلغارستان با نتیجه 10برصفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

گلیج در دیدار فینال به مصاف مامد ابراگیموف از قزاقستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امین طاهری در گروه ب مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه 15 بر 4 آلکسی ژور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدال طلا در انتظار گلیج، طاهری و ناصرپور در تورنمنت بلغارستان

3 مدال طلا در انتظار گلیج، طاهری و ناصرپور در تورنمنت بلغارستان