مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-10اقتصادي

معاون استاندار تهران: ادارات 100 درصد تعطیل نیستند


معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله به کرونا و ابلاغ شرایط دورکاری کارکنان، ادارات به صورت 100 درصدی تعطیل نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ غلامرضا عباس پاشا روز شنبه در بازدید سرزده از تعدادی ادارات و شهرداری منطقه 1 تهران اظهار داشت: بر اساس ضرورت ارائه خدمات در دستگاه ها کارکنان به صورت 50 و یا 30 درصدی حضور دارند و بقیه به صورت دورکار هستند.

وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی برای پاسخگویی به مردم افزایش یابد گفت: همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید تمهیدات ویژه ای را بیاندیشند و از ظرفیت های موجود برای توسعه خدمات الکترونیک استفاده کنند.

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران افزود: ارائه خدمات الکترونیکی به کاهش مراجعه مردم و سلامت آنها و کارکنان دستگاه ها کمک شایانی می کند ضمن اینکه باید از مردم هم درخواست کرد تا بر اساس شرایط نوبت دهی امور اداری را به روزهای دیگر موکول کنند.

وی با بیان اینکه باید تیم های بازرسی از ادارات در مناطق مختلف تهران فعال شود گفت: نباید شاهد شلوغی دستگاه ها باشیم و باید با مدیریت و برنامه ریزی مناسب مدیران، شاهد کاهش بحران کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: ادارات 100 درصد تعطیل نیستند

معاون استاندار تهران: ادارات 100 درصد تعطیل نیستند