مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-10دانش

پیش بینی وزارت علوم درباره حضور دانشجویان در دانشگاه از اول مهر


رییس سازمان امور دانشجویان از راه اندازی واحدهای کنسولی در دانشگاه هایی با بیش از 2000 دانشجوی خارجی خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که از اول مهر شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه ها فراهم می شود.

- رییس سازمان امور دانشجویان از راه اندازی واحدهای کنسولی در دانشگاه هایی با بیش از 2000 دانشجوی خارجی خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که از اول مهر شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه ها فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم درباره نحوه ارزیابی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی اظهار کرد:با توجه به شرایط متغیر کرونا و وضعیت شهرها، بحث استقرار در خوابگاه ها نیز متناسب با این تغییر شرایط استقرار تغییر خواهد کرد.

فاصله ها و تعداد اسکان در اتاق ها متناسب با وضعیت شهرها است.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که از اول مهر شرایط حضور دانشجویان رادر دانشگاه ها داشته باشیم، گفت: در مورد تنظیم قراردادهای برون سپاری خدمات چند درصد ریسک وجود دارد که در تنظیم قراردادها این موارد رعایت شود.

دکتر صدیقی همچنین به بودجه فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری اشاره کرد و گفت: این مبلغ فقط برای اعزام دانشجویان دکتری به صورت شش ماهه است و نباید در جای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزارت علوم درباره حضور دانشجویان در دانشگاه از اول مهر

پیش بینی وزارت علوم درباره حضور دانشجویان در دانشگاه از اول مهر