مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-10سياسي

بخش های «قصه گوی برتر» و «پادکست» به جشنواره قصه گویی اضافه شدند


فراخوان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی منتشر شد.

- فراخوان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با شعار آینده ساختنی است و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان در حوزه های مختلف می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.

kanoonfest.

ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

بر این اساس، فرآیند اجرایی جشنواره از 25 فروردین 1400 آغاز شده و مرحله پایانی آن در آذر امسال و هم زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

برگزاری بخش های قدیمی با رویکردی جدید بخش ملی شامل اجرای زنده (مجازی) قصه گویی از سوی دختران و پسران (12 تا 18 سال)، زنان و مردان (18 سال به بالا) و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در سه بخش قصه هایی برای کودکان ، قصه هایی برای نوجوانان و قصه هایی برای بزرگسالان و بخش بین الملل شامل رقابت صحنه ای (مجازی) قصه گویان برگزیده ی 22 دوره جشنواره قصه گویی در مراحل منطقه ای، ملی یا بین الملل، قصه گویان و مجریان حرفه ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور و قصه گویان منتخب سایر کشورها، دو بخشی است که همانند گذشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های «قصه گوی برتر» و «پادکست» به جشنواره قصه گویی اضافه شدند

بخش های «قصه گوی برتر» و «پادکست» به جشنواره قصه گویی اضافه شدند