مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-10سياسي

ولایت پذیری ویژگی خاص شهید حاج میرزا سلگی است


همدان_ نویسنده همدانی کتاب های دفاع مقدس گفت: شهید سلگی همان طور که سرباز امام راحل بودند بعد از فوت امام (ره) هم سرباز آیت الله خامنه ای شدند و در ولایت پذیری برجستگی دارد.

- همدان_ نویسنده همدانی کتاب های دفاع مقدس گفت: شهید سلگی همان طور که سرباز امام راحل بودند بعد از فوت امام (ره) هم سرباز آیت الله خامنه ای شدند و در ولایت پذیری برجستگی دارد.

مونا اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید سلگی از کسانی بودند که قبل از انقلاب سابقه مبارزاتی داشتند و چون خاستگاه ایشان، خانواده ی مذهبی و روستایی بود و به لحاظ تقید و تدین بسیار استخوان دار و مقید بودند و همین امر باعث شده بود که حق را از باطل شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این شهید به عنوان مبارزی انقلابی در صحنه حضور داشتند و در تظاهرات و راهپیمایی های همدان و تهران شرکت می کردند و گاهی هم به خاطر علاقه مندی به امام و شناخت حق با افراد و گروه های متفاوت هم منازعه کرده بودند و بالاخره درگیری پیش آمده بود، ادامه داد: با شروع جنگ، این کارگر و نقاش ساختمان، لباس سپاه به تن می کنند و از پاسداران انقلاب اسلامی می شوند و از همان ابتدای جنگ در صحنه حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری ویژگی خاص شهید حاج میرزا سلگی است

ولایت پذیری ویژگی خاص شهید حاج میرزا سلگی است