مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-10پزشكي

هشدار استاندار هرمزگان/ واحدهای متخلف از تعطیلی دو هفته ای کرونا پلمپ می شوند


شهروندان نسبت به رعایت پروتکل ها اعم از استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی اهتمام لازم را داشته باشند و همچنین از تردد غیرضروری به اماکن پرجمعیت و مراکز اداری اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: بعد از شرایطی که در عیدنوروز داشتیم و افزایش رفت و آمدها بدون درنظرگرفتن توصیه های وزارت بهداشت، امروز نتیجه آن گسترش دامنه بیماری و افزایش تعداد مبتلایان، مراجعان به بیمارستان ها و افزایش تعداد موارد بستری و فوتی است که نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

وی افزود: به محض اینکه میزان رعایت پروتکل ها از سوی مردم پایین می آید، متأسفانه بیماری توسعه پیدا می کند که لازم است همه شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران، نسبت به رعایت توصیه ها اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از همراهی مردم و بنگاه های اقتصادی، ادارات و واحدهای صنفی و خدمات رسان با برنامه های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، تصریح کرد: طی چندماه اخیر همه به دست هم دادند و شرایط خوب بود ولی متأسفانه به یکباره غالب شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار هرمزگان/ واحدهای متخلف از تعطیلی دو هفته ای کرونا پلمپ می شوند

هشدار استاندار هرمزگان/ واحدهای متخلف از تعطیلی دو هفته ای کرونا پلمپ می شوند