مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-10اقتصادي

رشد 42 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان از رشد 42 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گیلان خبر داد و گفت: در سال گذشته 214 واحد صنعتی با میزان اعتبار 220 میلیارد تومان در گیلان راه اندازی شد در حالی که برنامه ریزی استان 180 واحد بودا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش ظهر امروز در جلسه شورای معاونین سازمان صمت در سالن اجتماعات این سازمان با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها همواره یک استراتژی مهم در سازمان صمت بوده است، اظهار کرد:در سال گذشته برای تحقق شعار سال، خنثی سازی تحریم های خصمانه، تکیه بر توان داخلی و بومی سازی محصولات و ماشین آلات، همواره یک رویکرد استراتژیک برای بخش صنعت بود.

وی با اشاره به صرفه جویی 48 میلیون دلاری ارز در گیلان گفت: برنامه سازمان صمت در سال گذشته صرفه جویی 45 میلیون دلاری ارز بوده است ولی با تلاش صنعت گران 48 میلیون دلار صرفه جویی ارز در این استان شاهد بوده و این بالندگی و تکاپوی بخش تولید گیلان باعث شد آن دسته از محصولاتی که با واردات آن با مشکل روبرو بوده ایم و یا باعث خروج ارز از کشور می شد با تولید در داخل به یک فرصت تبدیل شود.

رییس سازمان صمت گیلان از رشد 42 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گیلان خبر داد و افزود: در سال گذشته 214 واحد صنعتی با میزان اعتبار 220 میلیارد تومان در گیلان راه اندازی شد در حالی که برنامه ریزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 42 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گیلان

رشد 42 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گیلان