مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-10سياسي

رضایی: دولت کشور را دو قفله کرده است / امسال باید سال گشایش باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست بسیج اساتید دانشگاه های تهران که با موضوع الگوی حکمرانی و ایران 1400 برگزار شد، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت کشور را دو قفله کرده و ان شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل ها باشد؛ قفل هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست بسیج اساتید دانشگاه های تهران که با موضوع الگوی حکمرانی و ایران 1400 برگزار شد، با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: ایران نباید از برخی کشور های منقطه عقب بماند، ایران همیشه پرچم دار بوده و باید در ادامه هم همین گونه باشد.

امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد رضایی تاکید کرد: امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد، کشور را قفل کرده اند و این حیف است و امسال ان شاءالله باید سال گشایش و باز شدن قفل ها باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دولت کشور را دو قفله کرده و ان شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل ها باشد، قفل هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

رضایی اضافه کرد: سال 1400 باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: دولت کشور را دو قفله کرده است / امسال باید سال گشایش باشد

رضایی: دولت کشور را دو قفله کرده است / امسال باید سال گشایش باشد