مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-10پزشكي

سقز به سمت سیاه کرونایی پیش می رود/مردم رعایت نکنند فاجعه ای در راه است


سیر وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه پیش می رود و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر یک فاجعه باشیم.

- انور بهرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: سیر وضعیت کرونا یی سقز به سمت رنگ سیاه پیش می رود و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر یک فاجعه باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز ادامه داد: ظرفیت بیمارستان های امام خمینی (ره) و شفا شده تکمیل و از شب گذشته بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی بستری می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه کل شهرستاهای استان و کشور در وضعیت خطرناک و قرمز قرار دارند، امکان انتقال بیمار از سقز به دیگر مراکز درمانی در دیگر شهرهای کشور هم ممکن نیست.

بهرامی با اشاره به اینکه در پیک چهارم، درگیری بسیار بالاست و در عرض 4 روز، بیماران به اکسیژن زیاد نیاز پیدا می کنند، از مردم خواست که در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز ادامه داد: امروز روز بیرون آمدن بی دلیل از خانه نیست و مردم ما باید این خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا را در هر شرایط سنی درک کنند و با رعایت مسائل بهداشتی بتوانیم کرونا را ناکام بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقز به سمت سیاه کرونایی پیش می رود/مردم رعایت نکنند فاجعه ای در راه است

سقز به سمت سیاه کرونایی پیش می رود/مردم رعایت نکنند فاجعه ای در راه است