مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-10سياسي

اعتراض قالیباف به صف مرغ و روزمرگی در جامعه ایرانی


معیشت مردم تحت فشار قرار گرفته و شاهد معضلات اقتصادی در کشور هستیم تاجایی که مسئله تامین و توزیع مرغ به سادگی با روح و روان مردم بازی می کند که این مسائل به دلیل ضعف مدیریت است و نه ضعف نداشتن و کمبود منابع.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس با بیان این که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و بسیجیان در صبح روز عملیات، فرماندهان خود را در پشت خاکریزها کنار خود می دیدند که این یکی از عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس بود، گفت: اکنون سوال این است که مردمی که امروز در عرصه اقتصادی طعم فقر را می چشند، آیا مسئولان را در کنار خودشان می بینند؟ محمدباقر قالیباف صبح امروز (شنبه 21 فروردین ماه) در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: امروزه در کشور با چالش هایی روبرو هستیم، اما فرصت های بزرگی نیز وجود دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران افتخارات بزرگی را پدید آورده، از این رو تاثیرات آن در سطح کشور، منطقه و بین الملل مشهود است؛ براساس مجاهدت های امام (ره) و مردم و رهبری های هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا در این مقطع از تاریخ که آغاز قرن جدید است، شاهد احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین هستیم، بنابراین طبیعی است که استکبار جهانی مقابل چنین باورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض قالیباف به صف مرغ و روزمرگی در جامعه ایرانی

اعتراض قالیباف به صف مرغ و روزمرگی در جامعه ایرانی