مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-10دانش

تعیین تکلیف ساماندهی همه موسسات آموزش عالی تا دو ماه آینده


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: ساماندهی تمامی موسسات آموزش عالی تا یک الی دو ماه آینده تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام و معاونان این وزارت و حضور مجازی رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و با محوریت بررسی وضعیت آموزش عالی کشوردر سالن شهدای جهادعلمی وزارت علوم برگزار شد، گفت: برنامه ریزی ساماندهی آموزش عالی و مؤسسات، از سه سال پیش آغاز شده است و حدود یک سال است که پیاده سازی آن آغاز شده است.

ساماندهی تمام مؤسسات مشمول به صورت میدانی انجام خواهد شد و طی یک الی دو ماه آینده تمام مؤسسات وضعیت شان روشن و ابلاغ می شود.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه در آمایش آموزش عالی متناسب سازی رشته ها و مأموریت گرایی مطرح است، اظهار داشت: مأموریت گرایی و متناسب شدن رشته ها همراه با ساماندهی مؤسسات انجام می گیرد.

وی به شورای مدیریت استانی آموزش عالی نیز اشاره کرد و گفت: این مورد نیز سال گذشته ابلاغ شد و دانشگاه های استان ها شورای استان را تشکیل دادند و دبیر شورا در همه استان ها منصوب شده و شورای مدیریت استانی مبتنی بر دو طرح منطقه بندی و مدیریت منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف ساماندهی همه موسسات آموزش عالی تا دو ماه آینده

تعیین تکلیف ساماندهی همه موسسات آموزش عالی تا دو ماه آینده