مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-10سياسي

پیش نیاز تحول ساختاری در کشور، تحول در نظام مدیریتی و دولتی کشور است


جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تاکید کرد: حول در نظام مدیریتی ایران زمین به یک ضرورت تبدیل شده است و امروز سطح ناکارآمدی دستگاه اجرایی کشور به دغدغه تمام متخصصین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان طی نامه ای خطاب به آیت الله و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این نامه به شرح زیر است: برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رییسی با سلام  و احترام ضمن در همه حوزه های اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی و صنعتی و تولید محور است تا از رشد سوءمدیریت،گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود.

پاسخگو و متعهد بودن مجریان و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر ویژگی های مسوولین در این مرز و بوم است.

توجه به زیر ساخت های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول برنامه ریزی کلان این سرزمین قرار گیرد.

تحول در نظام مدیریتی ایران زمین به یک ضرورت تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نیاز تحول ساختاری در کشور، تحول در نظام مدیریتی و دولتی کشور است

پیش نیاز تحول ساختاری در کشور، تحول در نظام مدیریتی و دولتی کشور است