مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-10سياسي

ماجرای ارسال نامه موحدی کرمانی به کاندیداهای اصولگرا چیست؟


برخی رسانه ها امروز از قول سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کردند که آیت الله موحدی کرمانی نامه ای به مهمترین کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی ارسال کرده و از آنان خواستار ارائه برنامه های خود شده است.

- برخی رسانه ها امروز از قول سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کردند که آیت الله موحدی کرمانی نامه ای به مهمترین کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی ارسال کرده و از آنان خواستار ارائه برنامه های خود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی در زمینه ارسال این نامه به نامزدهای جریان اصولگرایی اظهار کرد: من از جزییات این موضوع اطلاعی ندارم و این را باید آقای متکی اعلام کند، اما جدای از اینکه نامه ای ارسال شده یا خیر باید بگویم که اصل بر این است که از نامزدهای احتمالی دعوت شود تا بیایند و دیدگاههای خودشان را در شورای وحدت اصولگرایان مطرح کنند.

همچنین اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه آنچه مصوبه شورای وحدت بود دعوت از کاندیداهای احتمالی اصولگرا برای ارائه برنامه های خودشان است، افزود: این کار طبعاً انجام خواهد شد اما اینکه آقای موحدی کرمانی این نامه را داده اند یا نه، من هنوز چنین خبری را ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ارسال نامه موحدی کرمانی به کاندیداهای اصولگرا چیست؟

ماجرای ارسال نامه موحدی کرمانی به کاندیداهای اصولگرا چیست؟