مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-10سياسي

3 هزار و 200 نفر برای شورای اسلامی روستاها در اردبیل کاندید شدند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: طی 6 روز گذشته تعداد 3 هزار و 200 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در اردبیل داوطلب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از ثبت نام بیش از 3 هزار و 200 نفر برای تصاحب کرسی شوراهای اسلامی روستا در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی روستا در اردبیل 600 نفر وارد دور رقابت این انتخابات شدند.

وی از از اتمام مهلت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا خبر داد و گفت: فردا 22 فروردین ماه آخرین زمان ثبت نام در این دور از انتخابات است که داوطلبان تا ساعت 18 عصر فردا فرصت دارند برای ورود به رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها به مراکز ثبت نام مراجعه کنند.

رییس ستاد انتخابات استان از داوطلبان و کاندیداها خواست تا ثبت نام خود را به ساعات انتهایی فرصت معین موکول نکرده و در سریع ترین زمان از طریق تلفن همراه، رایانه شخصی یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان و بخشداری ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

ندایی همچنین از احصاء و بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اردبیل خبر داد و اظهار کرد: امروز تمام پرونده های داوطلبان به همراه صلاحیت آنها برای بررسی نهایی صلاحیت به هیئت های نظارت شهرستان ها ارسال خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 200 نفر برای شورای اسلامی روستاها در اردبیل کاندید شدند

3 هزار و 200 نفر برای شورای اسلامی روستاها در اردبیل کاندید شدند