مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-10سياسي

تجمع، تردد و دید و بازدید نوروزی عوامل افزایش شیوع کرونا در قم


معاون استاندار قم با بیان اینکه استان قم در صدر شیب شیوع کرونا در کشور می باشد، گفت: تجمع، تردد و دید و بازدید نوروزی مهمترین عوامل شیوع کرونا در استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه با واردات دوباره واکسن و تکمیل فرآیند واکسن ملی واکسیناسیون مردم امیدواریم هرچه سریع تر با ویروس مقابله کنیم، افزود: امیدواریم مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن و رعایت دستور العمل های بهداشتی در مکان های مختلف از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم و نسبت به دستور العمل های بهداشتی بی توجه نباشند.

وی با تاکید بر تصمیمات گرفته شده و تدابیر اندیشیده شده برای ماه مبارک رمضان، ادامه داد: دولت برای 60 میلیون ایرانی بسته های حمایتی را در ماه مبارک رمضان تدارک دیده که این بسته ها در اولین روزهای ماه مبارک رمضان بین افراد توزیع خواهد شد.

رییس شورای اطلاع رسانی ستاد کرونا استان قم درباره افزایش شیوع کرونا و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی 4 بیمارستان کامکار، فرقانی، امیرالمومنین (ع) و امام رضا (ع) را برای بیماران مبتلا به کرونا با افزایش تخت ها آماده کرده است و امیدواریم تمام افراد خود مراقبتی لازم را برای کاهش بیماران مبتلا به کرونا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع، تردد و دید و بازدید نوروزی عوامل افزایش شیوع کرونا در قم

تجمع، تردد و دید و بازدید نوروزی عوامل افزایش شیوع کرونا در قم