مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10سياسي

رییس جمهور پاسخگوی تعلل و کوتاهی دولت در کنترل بیماری کرونا باشد


نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور باید پاسخگوی کم کاری و ساده انگاری در مدیریت بیماری کرونا و تلفات انسانی ناشی از آن باشد.

- محسن علیزاده در گفتگو با فارس درباره بی تدبیری دولت در بحث کنترل ویروس در حوزه های پزشکی هستیم که به حق همین گونه هم هست پس چگونه دولت با سوء تدبیری و سهل انگار در کنترل ویروس سبب بروز تلفات جانی بسیاری شده است؟! علیزاده افزود: پیش از تعطیلات نوروز، رییس جمهور اعلام کرد که ما می توانیم ادعا کنیم کرونا را پشت سر گذاشته و پیک چهارمی در کار نخواهد بود اما همین سهل انگاری ها اوضاع امروز را به گونه ای رقم زده که شیوع ابتلا در این پیک بیش از دو برابر پیک های قبلی است.

وی ضمن اشاره به محدودیت های اعمال شده در نوروز سال گذشته اظهار داشت: در عید سال گذشته محدودیت هایی که اعمال شد توانست شرایط را تا حدی مدیریت کرده و اوضاع را بهبود ببخشد اما امسال نحوه مدیریت به گونه ای بود که مردم به سفر رفتن ترغیب شدند و دولت با چشم پوشی از اعمال محدودیت های جدی به طور غیر مستقیم مردم را به سفر ترغیب کرد و امروز شاهدیم که کرونای جهش یافته به سرعت میان مردم جامعه در حال انتشار است.

نماینده سپیدان و بیضا در ادامه با اشاره به بحث واکسن نیز خاطرنشان کرد: دولت حتی در بحث تهیه واکسن نیز تعلل کرد و برخلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور پاسخگوی تعلل و کوتاهی دولت در کنترل بیماری کرونا باشد

رییس جمهور پاسخگوی تعلل و کوتاهی دولت در کنترل بیماری کرونا باشد