مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10سياسي

توانمندسازی هنرمندان هرمزگانی؛ سیاست حوزه هنری در سال 1400


شناسایی استعدادهای هنری با اولویت مناطق محروم استان، سیاست جدی در برنامه های آتی حوزه هنری خواهد بود چراکه توانمندسازی و متشکل سازی هنرمندان استان را وظیفه خود می دانیم.

- توانمندسازی هنرمندان هرمزگانی؛ سیاست حوزه هنری در سال 1400 ایسنا/هرمزگان رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: شناسایی استعدادهای هنری با اولویت مناطق محروم استان، سیاست جدی در برنامه های آتی حوزه هنری خواهد بود چراکه توانمندسازی و متشکل سازی هنرمندان استان را وظیفه خود می دانیم.

سعید عبدلی زاده، صبح امروز (21 فروردین) در نشستی خبری که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای تبیین سیاست ها و نظرات فرهنگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فعالیت هایی که ذیل این منویات باید انجام شود، است.

وی افزود: حوزه هنری هرمزگان، مانند هرسال برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده بود که متأسفانه به دلیل وضعیت قرمز استان هرمزگان، امکان اجرا کردن آن ها فراهم نشد.

بر همین اساس تمرکز برنامه های ما مبتنی بر فضای مجازی و رسانه خواهد بود.

رییس حوزه هنری هرمزگان تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی برای معرفی هنرمندان جوان و متعهد انقلابی است که در چند سال اخیر در استان هرمزگان در زمینه های مختلفی چون تاریخ شفاهی و ادبیات، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی هنرمندان هرمزگانی؛ سیاست حوزه هنری در سال 1400

توانمندسازی هنرمندان هرمزگانی؛ سیاست حوزه هنری در سال 1400