مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-10ورزشي

فوتبال آسیا برخلاف ایران منطق دارد/ نیاز ضروری استقلال برای صعود


کاپیتان پیشین آبی پوشان با اشاره به آغاز ف ل جدید لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فوتبال در ایران قابل پیش بینی نیست و بعضا خود تیم ها نمی دانند برنامه شان چیست.

- اما در آسیا فوتبال دارای منطق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال با توجه به لغو دیدار هفته بیستم این تیم مقابل صنعت نفت آبادان، برای دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.

بازی هایی که از روز 26 فروردین آغاز می شود و آبی پوشان در گروه سوم این مسابقات با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق برگزار می شود.

در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان در آستانه اعزام به عربستان و حضور در این مسابقات، پیروز قربانی کاپیتان سابق این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر شرکت کرد و توضیحاتی ارائه داد.

استقلال کمبود بازیکن با کیفیت ندارد قربانی ابتدا به کیفیت و کمیت بازیکنان استقلال اشاره کرد و گفت: به لطف خدا این تیم یکی از پر مهره ترین تیم های ایران است و خوشبختانه چه به لحاظ کیفیت چه به لحاظ کمیت، بسیار خوب است.

استقلال و سپاهان به لحاظ داشتن مهره های زیاد با کیفیت در کنار هم قرار دارند و از این نظر به اعتقاد من این دو تیم حتی از پرسپولیس هم پر مهره تر هستند.

اگر پست به پست از درون دروازه تا آخر به اسم نفرات استقلال نگاه کنیم، می بینیم در هر پست حداقل دو بازیکن خوب حضور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال آسیا برخلاف ایران منطق دارد/ نیاز ضروری استقلال برای صعود

فوتبال آسیا برخلاف ایران منطق دارد/ نیاز ضروری استقلال برای صعود