مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-10سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رأی سیلی بر دهان یاوه گویان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه باید انتخابات با شکوه و  باعظمت برگزار شود، عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه و حق سیاسی است.

وی با اشاره به تاثیر حضور مردم در پای صندوق های رأی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.

خاتمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با نثار خون شهیدان به عزت و استقلال امروز رسیده است، بیان کرد: مردم وظیفه دارند از این انقلاب به عنوان کرد: همه مردم وظیفه دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی این قشر را در عبور از شرایط موجود یاری کنند.

خاتمی با اشاره به اینکه عادی انگاری کرونا خسارت جبران ناپذیری به دنبال دارد، تاکید کرد: مقابله با این ویروس منحوس یک مسؤولیت اجتماعی برای همه است.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در این جلسه گفت: اجرای محدودیت ها در زنجان همانند سایر شهرهای قرمز، محدودیت های کرونایی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رأی سیلی بر دهان یاوه گویان است

حضور مردم در پای صندوق های رأی سیلی بر دهان یاوه گویان است