مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-10سياسي

چرا در موضوع کرونا صدای واحد به مردم نمی رسد؟


حالا بیش از یک سال است که ایرانیان همچون همه مردم جهان درگیر ویروس همه گیر کرونا هستند و هر روز خبرهای ناخوش درگذشت هموطنان خود را رصد می کنند و امیدوارند با تدابیر مختلف و از جمله تهیه واکسن از شر این ویروس منحوس خلاص شده یا حداقل از تبعات جانی و اقتصادی و روانی آن کاسته شود.

- حالا بیش از یک سال است که ایرانیان همچون همه مردم جهان درگیر ویروس همه گیر کرونا هستند و هر روز خبرهای ناخوش درگذشت هموطنان خود را رصد می کنند و امیدوارند با تدابیر مختلف و از جمله تهیه واکسن از شر این ویروس منحوس خلاص شده یا حداقل از تبعات جانی و اقتصادی و روانی آن کاسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: اواخر بهمن 1398 بود که ورود کرونا به ایران رسماً تأیید شد.

از آن زمان برای مواجهه با این معضل ملی، ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور نمایندگانی از نهادهای مختلف تشکیل شد و رهبر معظم انقلاب هم چند باری به مناسبت هایی بر پیروی از تصمیمات این ستاد کارشناسی تأکید کردند.

ستاد مقابله با کرونا قاعدتاً با این هدف تشکیل شد که امر مهم و کارشناسی مواجهه با این بیماری همه گیر و البته اطلاع رسانی درباره آن یک چارچوب رسمی و هماهنگ داشته باشد تا از پراکنده گویی ها و تصمیم ها و اقدامات جزیره ای پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در موضوع کرونا صدای واحد به مردم نمی رسد؟

چرا در موضوع کرونا صدای واحد به مردم نمی رسد؟