مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-10پزشكي

کاهش ردگیری بیماران کرونایی نگران کننده است


کاهش ردگیری کرونا در شرایط امروز که وارد موج چهارم کرونا شده ایم بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه نبودیم، تصریح کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان حاکی از آن است که شهرستان زنجان در این زمینه در رده اول قرار گرفته و بدتر از همه اینکه میزان بروز ابتلا در شهرستان زنجان از متوسط استانی بالاتر است.

عسگری با تاکید بر اینکه مهم ترین اولویت شهرستان زنجان در شرایط کنونی، کنترل بیماری کرونا در موج چهارم آن است، ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید تلاش کنند تا در حوزه های مختلف به گونه ای عمل شود که شاهد کنترل بیماری کرونا در موج چهارم شیوع آن باشیم و یکی از این اقدامات می تواند قرار دادن امکانات در اختیار کادر درمان باشد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی کادر درمان باید بر روی شناسایی، رهگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا متمرکز شود، اظهار کرد: مرکز بهداشت استان در موج چهارم کرونا نباید در اموری چون نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی وارد شود و این امر باید برون سپاری شده و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز تمام قد در اختیار مرکز بهداشت شهرستان باشند.

عسگری با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که میزان ردگیری افراد مبتلا به کرونا در شرایطی که وارد موج چهارم شده ایم کاهش یافته است، بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ردگیری بیماران کرونایی نگران کننده است

کاهش ردگیری بیماران کرونایی نگران کننده است