مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-10سياسي

31هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: با قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان 31 هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان تامین شده است.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: با قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان 31 هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی و به میزبانی کمیته امداد سمنان، درباره طرح های ویژه ماه مبارک رمضان کمیته امداد، بیان کرد: 31 هزار بسته معیشتی با کمک خیران و مردم تهیه و در ایام ماه مهمانی خدا بین جامعه هدف نیازمندان و افراد تحت پوشش استان توزیع می شود.

وی از توزیع بیش از 300 هزار پرس غذا نیز در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: برای تأمین این میزان غذا و توزیع بین نیازمندان 72 آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و دفاتر 11 کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم است تا در این کار خیر سهیم باشند، تاکید کرد: پیش بینی می شود روزانه بین 500 تا دو هزار پرس غذا در ایام ماه مهمانی خدا بین نیازمندان استان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد

31هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد