مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-10اقتصادي

امسال واگن مسافری و لکوموتیو تولید می کنیم


تمامی اجزای واگن باری از سوی تولیدکنندگان ایرانی تولید خواهد شد و گام تکمیلی آن، تولید واگن مسافری و بعد هم لوکوموتیو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی اظهار کرد: در راه آهن با ایجاد مرکز جهادی پیشرفته، سعی شد با احصای مسائلی که در راه آهن وجود دارد و باهدف تحقق و دگرگونی برای ایجاد ایمنی و بهره وری در آن، مشکلات و اولویت ها شناسایی شوند.

وی گفت: در این مرکز جهادی، جوانان تحصیل کرده با نشاط و پرانگیزه در کنار بازنشستگان خبره شرکت راه آهن و شرکت های دانش بنیان با شعار ایران روی ریل به سوی آینده گردهم آمدند و در همین راستا سه شنبه های ریلی با طعم فناوری در این مرکز به منصه ظهور رسید.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: هر سه شنبه تعدادی از این جوانان و شرکت های دانش بنیان برای حل مسائلی که در راه آهن احصاء می شود، پیشنهادهای فناورانه خودشان را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: راه آهن جزو نادر مؤسسات دولتی بود که در سال 1399 توانست برای تمام مسائل و دغدغه هایش با استفاده از الگوی رفتاری مدیریتی در مرکز جهادی پیشرفته راه آهن، راه حل پیدا کند و خیلی از موارد را به قرارداد یا به حصول برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال واگن مسافری و لکوموتیو تولید می کنیم

امسال واگن مسافری و لکوموتیو تولید می کنیم