مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10اقتصادي

ذوب آهن اصفهان، معادن زغال سنگ البرز مرکزی را توسعه می دهد


در مراسم رسمی واگذاری مدیریت و راهبری معادن زغال سنگ سواد کوه به ذوب آهن اصفهان عنوان شد: ذوب آهن اصفهان، معادن زغال سنگ البرز مرکزی را توسعه می دهد.

- اخبار شرکتها؛ در مراسم رسمی واگذاری مدیریت و راهبری معادن زغال سنگ سواد کوه به با حضور جمعی از مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی، شهرستان سوادکوه و شرکت پیشرو معادن سوادکوه ذوب آهن 18 فروردین ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

مرتضی یزدخواستی عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان در این مراسم گفت: این شرکت به عنوان مادر صنعت فولاد کشور، پیشگام اکتشاف معادن کشور بود و معادن البرز مرکزی هم توسط این شرکت راه اندازی شد.

مالکیت این معادن بر اساس سیاست های گذشته به بخش خصوصی واگذار شد، اما پس از این که ذوب آهن اصفهان نیز وارد بورس شد، این شرکت به منظور تامین پایدار مواد اولیه ، مجدداً به امر اکتشاف و توسعه معادن ورود کرده و مدیریت و بهره برداری ازمعادن زغال سنگ سواد کوه در البرز مرکزی را از طریق تأسیس شرکت پیشرو معادن سوادکوه در اختیار گرفته است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان تجربه موفقی نیز در امر مدیریت و راهبری معادن زغال سنگ در البرز شرقی دارد که از آن تجربه می توان در معادن سوادکوه بهره برد و امیدوارم شاهد توسعه این معادن و بهره برداری از تمام ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان، معادن زغال سنگ البرز مرکزی را توسعه می دهد

ذوب آهن اصفهان، معادن زغال سنگ البرز مرکزی را توسعه می دهد