مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10پزشكي

دورکاری برای رفتن به تفرجگاه ها نیست


در شصت و پنجمین ستاد استانی کرونا تاکید شد که هر کارمندی که به نام دورکاری به دامن طبیعت و تفرجگاه ها برود به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

- دکتر محمد کریمیان در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: بر اساس آمارهایی که امروز از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا اعلام شد، استان ایلام تندترین شیب ابتلا به کرونا در کشور را دارا است.

وی گفت: این وضعیت یقیناً احساس مسئولیت همگانی را می طلبد که مردم شریف استان با همدلی و همراهی در رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی وضعیت فعلی استان را به سوی کاهش آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری سوق دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: همکاران ما در حوزه سلامت باوجود خستگی ناشی از یکسال خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا، همچنان در صف مقدم این پیکار قرار دارند که از این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

کریمیان تصریح کرد: در حال حاضر پیک چهارم کرونا در استان به وقوع پیوسته و بیشترین میزان زحمت و خدمت رسانی بر روی دوش عزیزان حوزه سلامت است که از جان و دل برای حفظ سلامت جامعه و نجات جان بیماران مایه می گذارند.

وی گفت: غیر از شهرستانهای سیروان، ملکشاهی و هلیلان که وضعیت نارنجی دارند، تمام شهرستان های استان در وضعیت قرمز قرار دارند و علاوه بر افزایش آمار مبتلایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری برای رفتن به تفرجگاه ها نیست

دورکاری برای رفتن به تفرجگاه ها نیست