مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10ورزشي

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ نفت آبادان در یک قدمی فینال


سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران به سود پالایش نفت آبادان خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال  ایران بعدازظهر امروز شنبه 21 فروردین ماه در تالار بسکتبال آزادی تهران پیگیری شد و طی آن پالایش نفت آبادان موفق شد دومین پیروزی متوالی خود را برابر مهرام به ثبت برساند و خود را در یک قدمی فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران قرار دهد.

بر همین اساس، سومین جدال دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، با حساب 74 بر 70 به سود شاگردان سامری خاتمه یافت.

با احتساب این نتیجه، نفت آبادان در سری نیمه نهایی دو بر یک از حریف خود پیش افتاد و برای صعود به فینال تنها به یک پیروزی مقابل مهرام نیاز دارد.

در این دیدار همچون دو دیدار گذشته، صمد نیکخواه بهرامی با کسب 37 امتیاز و ثبت 6 ریباند و 4 پاس منجر به گل ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

محمد حسن زاده در مدت زمان کوتاه حضور خود در این دیدار 5 خطای فردی را ثبت و در آغاز وقت چهارم این مصاف از زمین بازی خارج شد تا کار برای پالایش سخت تر شود.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، حامد سهراب نژاد، آرن داوودی، محمد حسن زاده و رسول مظفری به میدان فرستاد و در آن سو، علی آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ نفت آبادان در یک قدمی فینال

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ نفت آبادان در یک قدمی فینال