مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10پزشكي

آمار نگران کننده شیوع کرونا در فارس/ افزایش مراکز 16 ساعته


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به شیب صعودی نگران کننده شیوع کرونا در فارس توسعه مراکز 16 ساعته و تخت های بیمارستانی کرونا در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش، در زمینه راه اندازی مراکز منتخب 16 ساعته، در کشور پیشتاز بوده و دستاوردهای موفقی را در این زمینه شاهد بودیم؛ در شرایط کنونی نیز توسعه فعالیت این مراکز به عنوان خط مقدم شناسایی بیماران، گام مؤثری در مهار بیماری است.

او ضمن قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت حوزه بهداشت در طی بیش از یک سال گذشته، افزایش ساعات کاری و فعالیت این مراکز را در شرایط کنونی، بسیار تأثیرگذار خواند و افزایش اطلاع رسانی عمومی در این زمینه برای مراجعه عمومی در صورت دارا بودن علائم کووید 19 را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با بررسی آمار بیماران نیازمند بستری در بخش های کووید 19 بیمارستان های استان طی روزهای اخیر، راهکارهای توسعه تخت های عادی و ویژه کرونا در سطح استان را مورد پیگیری قرار داده و همکاری بخش خصوصی و بیمارستان های خیریه در این ایام را دارای اهمیت ویژه خواند.

دکتر لطفی با اشاره به گستردگی چرخه های انتقال ویروس در شرایط کنونی، افزایش بیماریابی به کمک شناسایی افراد در معرض تماس با بیماران را در پیک چهارم بیماری مورد تاکید قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده شیوع کرونا در فارس/ افزایش مراکز 16 ساعته

آمار نگران کننده شیوع کرونا در فارس/ افزایش مراکز 16 ساعته