مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-10سياسي

1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کردند


دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تا بیستم فروردین، 1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی استان ثبت نام کردند.

- ایسنا/اصفهان دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تا بیستم فروردین، 1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی استان ثبت نام کردند.

علی اصغر رفیعی نژاد، امروز (شنبه_21 فروردین ماه) در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: تا بیستم فروردین، 1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی این استان ثبت نام کردند که 14 درصد از ثبت نام کنندگان برای انتخابات شوراهای روستایی دارای سابقه عضویت در این شورا و 76 درصد فاقد سابقه هستند.

وی تصریح کرد: حدود 6.

5 درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری که از 16 فروردین آغاز شده تا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رفیعی نژاد گفت: درخواست ما از داوطلبان این است که برای جلوگیری از تراکم و ازدحام در روزهای پایانی به صورت مجازی ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شنبه 21 فروردین پایان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هیات های اجرایی است و فردا صورت جلسات رسیدگی به هیات نظارت برای بررسی اعلام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کردند

1926 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کردند