مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-10ورزشي

عزل فوری خورشیدی یا استعفای مصلحتی؟!


شاید این برای نخستین بار بود که عموم رسانه های ورزشی در انتقاد همسو و هماهنگ از یک تصمیم نادرست و عجیب متحد و همصدا شدند تا گسترده ترین انتقادات از تصمیم و انتصاب رییس فدراسیون فوتبال به گوش مردم و افکارعمومی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مجتبی خورشیدی که شانزدهم فروردین به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد با این وجود که از چهره های نه چندان مطرح فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شد حالا در صدر اخبار رسانه ها البته با رویکرد انتقادی و منفی قرار دارد.

استعفای سخنگو و مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون هم فعلا نتوانسته عزیزی خادم را از این تصمیم منصرف کند، اما فشار برخی نهاد های سیاسی، تماس های مکرر نمایندگان مجلس و حتی ورود وزارت ورزش به این موضوع ممکن است تغییراتی در تصمیم رییس تازه وارد فدراسیون فوتبال ایجاد کند.

نخستین عقب نشینی عزیزی خادم، اعلام اضافه شدن یک مقام مافوق برای پایین آوردن جایگاه سرپرست تیم ملی تا سطح یک تدارکاتچی است که البته تغییری در لحن منتقدان ایجاد نکرده است.

توضیحات عجیب و غیر قابل پذیرش عزیزی خادم در برنامه ورزش و مردم روز جمعه پیرامون انتصاب مجتبی خورشیدی نه تنها شرایط را به سود او رقم نزده بلکه فشار انتقادات را بیشتر کرده و حالا اهالی رسانه بر این باور هستند که قطعا رییس فدراسیون فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل فوری خورشیدی یا استعفای مصلحتی؟!

عزل فوری خورشیدی یا استعفای مصلحتی؟!