مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-10سياسي

درخواست از 3 نامزد احتمالی برای معرفی کابینه


سخنگوی شورای وحدت درباره نامه آیت الله موحدی کرمانی به سه نامزد اصولگرای برای ارائه برنامه از سوی آنها، گفت: تعداد کسانی که بنا داریم دعوت کنیم بیشتر از رییسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، منوچهر متکی درباره نامه آیت الله محمد علی موحدی کرمانی به سه داوطلب احتمالی نامزدی انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و درخواست او برای ارائه برنامه از آنها، گفت: این برنامه براساس تصمیم دوشنبه گذشته هیات عالی شورای وحدت اتخاذ شد.

سخنگوی شورای وحدت بیان کرد: با توجه به مصوبه هیات عالی درباره نیاز به گفت وگو و صحبت با نامزدها، چگونگی این ارتباط روز پنجشنبه مصوب شد.

تعداد کسانی که بنا داریم دعوت کنیم بیشتر از سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و محسن رضایی است و از آنها خواسته شد برنامه و افراد کلیدی کابینه خود را به شورای وحدت ارائه دهند.

متکی اضافه کرد: فعلا آیت الله موحدی کرمانی برای این سه نفر نامه نوشته است.

با توجه به اینکه از نظر افکار عمومی این سه تن در معرض نامزدی قرار دارند، از آنها خواسته شد که برنامه ها و کابینه احتمالی خود را معرفی کنند و بعد از مطالعه آن، از آنها دعوت می شود در جلسه هیات عالی شورای وحدت حضور یابند و با آنها به شکل رودر رو گفت وگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از 3 نامزد احتمالی برای معرفی کابینه

درخواست از 3 نامزد احتمالی برای معرفی کابینه