مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-10بين الملل

افشاگری های نخست وزیر پیشین اردن درباره موضع گیری های کشورش در قبال سوریه


نخست وزیر پیشین اردن اتفاقاتی را که در مذاکرات کشورش با داعش برای آزادسازی معاذ الکساسبه، خلبان این کشور که پس از سقوط هواپیمایش در رقه در سال 2014 به اسارت این گروه تروریستی درآمده بود، - نخست وزیر پیشین اردن اتفاقاتی را که در مذاکرات کشورش با داعش برای آزادسازی معاذ الکساسبه، خلبان این کشور که پس از سقوط هواپیمایش در رقه در سال 2014 به اسارت این گروه تروریستی درآمده بود، فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایز الطراونه، نخست وزیر پیشین اردن در گفت وگویی با شبکه ماهواره ای العربیه فاش کرد: داعش قبول نکرد الکساسبه با دو زندانی به نام های ساجده الریشاوی و زیاد الکربولی که در اردن به دلیل پرونده های تروریستی متهم بودند، تبادل شود و امان هم پس از آنکه داعش الکساسبه را در سال 2015 آتش زد، این دو تروریست را اعدام کرد.

همچنین الطراونه در این مصاحبه از موضع گیری اردن نسبت به درگیری هایی که از سال 2011 در سوریه جریان دارند و نگرانی های کشورش در ابتدای امر از تبدیل شمال سوریه به کانونی تروریستی در مرزهای اردن سخن گفت.

نخست وزیر پیشین اردن در ادامه گفت: ملک عبدالله دوم (پادشاه اردن) خالد الکرکی، رییس دفتر وقت خود را به دمشق اعزام کرد تا بشار اسد (رییس جمهوری سوریه) را به لزوم عرض تسلیت بابت قربانیانی که اوایل درگیری ها در درعا کشته شدند، توصیه کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری های نخست وزیر پیشین اردن درباره موضع گیری های کشورش در قبال سوریه

افشاگری های نخست وزیر پیشین اردن درباره موضع گیری های کشورش در قبال سوریه