مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-10ورزشي

صعود ناصرپور، گلیج و طاهری به نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان


مجتبی گلیج و امین طاهری در کشتی آزاد و پویا ناصرپور در کشتی فرنگی با برتری مقابل رقبایشان، راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان شدند.

- مجتبی گلیج و امین طاهری در کشتی آزاد و پویا ناصرپور در کشتی فرنگی با برتری مقابل رقبایشان، راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنج شنبه 19 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

در مسابقات صبح امروز (شنبه) سه نماینده ایران به میدان رفتند که نتایج آن ها به شرح زیر است: کشتی آزاد: در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امین طاهری در گروه ب مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه 15 بر 4 آلکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد.

وی در دیدار نیمه نهایی به مصاف نفر دوم گروه الف می رود.

کشتی فرنگی: در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل سیراشکی از بلغارستان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود ناصرپور، گلیج و طاهری به نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان

صعود ناصرپور، گلیج و طاهری به نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان