مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-10ورزشي

کرونا مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره را لغو کرد


مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره که قرار بود مهرماه امسال در اسپانیا برگزار شود، به دلیل تشدید بیماری کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

- جی پلاس ؛ امین اله مانی اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره قرار بود مهرماه امسال با حضور 16 تیم در اسپانیا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال 2022 موکول شد.

وی گفت: برای شناسایی فوتبالیست های هفت نفره و تشکیل تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی، سال گذشته دو مرحله اردوی استعدادیابی برگزار کردیم که قرار بود نفرات شناسایی شده به اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که با لغو مسابقات جهانی آیا اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره نیز برگزار نخواهد شد، افزود: برای حفظ آمادگی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در صورت بهتر شدن شرایط از نظر کرونا و با موافقت فدراسیون جانبازان و معلولان، اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم.

دبیر انجمن فوتبال هفت نفره در پایان پیرامون این پرسش که آیا مسابقات دیگری برای این تیم تا پایان سال پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر به خاطر کرونا برنامه مسابقات خاصی برای این تیم از سوی فدراسیون جهانی تا پایان 2021 پیش بینی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره را لغو کرد

کرونا مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره را لغو کرد