مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-10بين الملل

واشنگتن پست: پوتین به آرامی الکسی ناوالنی را می کشد


رژیم ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به آرامی اما بسیار عامدانه در حال کشتن الکسی ناوالنی، منتقد سیاسی سرشناس خود است.

- واشنگتن پست: "پوتین به آرامی الکسی ناوالنی را می کشد" "رژیم ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به آرامی اما بسیار عامدانه در حال کشتن الکسی ناوالنی، منتقد سیاسی سرشناس خود است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در سرمقاله خود آورده است: ناوالنی که پلیس مخفی روسیه تابستان گذشته تلاش ناموفقی برای کشتن او با یک سلاح شیمیایی ممنوعه داشت، اکنون در یک کمپ بازداشت در حدود 60 مایلی مسکو گرفتار است؛ جایی که به شرایط سختش شناخته می شود.

از زمان ورود ناوالنی به آنجا در فوریه گذشته، او به طور سیستماتیک با محرومیت از خواب و عدم دریافت خدمات درمانی مناسب بابت بیماری های جدی خود از جمله دیسک های بیرون زده در کمر و فتق و یک بیماری تنفسی که ناوالنی معتقد است ممکن است سل باشد، مواجه است.

از هفته گذشته ناوالنی در اعتراض به درمانش در اعتصاب غذا به سر می برد؛ وکلایش می گویند که وزن او 30 پوند کاهش یافته و روزی دو پوند هم کاهش می یابد.

چرا ما می توانیم تصور کنیم که پوتین در حال کشتن ناوالنی است؟ اول اینکه، چون او قبلا هم تلاش کرده بود، حقیقتی که از طرف ناوالنی و گروهی از بازرسان شخصی حین نقاهت پنج ماهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: پوتین به آرامی الکسی ناوالنی را می کشد

واشنگتن پست: پوتین به آرامی الکسی ناوالنی را می کشد