مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-10سياسي

ارتقاء دانشگاه قم به رتبه 24 دانشگاه های جامع کشور


معاون پژوهشی دانشگاه قم با اشاره به کسب رتبه 24 دانشگاه قم در میان دانشگاه های جامع کشور، از ارتقای چشمگیر 9 رتبه ای این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/قم معاون پژوهشی دانشگاه قم با اشاره به کسب رتبه 24 دانشگاه قم در میان دانشگاه های جامع کشور، از ارتقای چشمگیر 9 رتبه ای این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید فراهانی فرد عنوان کرد: هرسال توسط پایگاه استنادی جهان اسلام، رتبه بندی دانشگاه ها اعلام می شود که اخیرا، رتبه بندی مربوط به فعالیت های علمی دانشگاه ها در سال تحصیلی99_98 و دو سال قبل از آن، اعلام شد که در این میان دانشگاه قم بین دانشگاه های جامع کشور، رتبه 24 را اخذ کرده است.

وی افزود: در سال تحصیلی 96_95 رتبه دانشگاه قم 50 بوده است، سال 97_96 نیز، این دانشگاه، رتبه 35 و در سال 98_97، رتبه 33 را در میان دانشگاه های جامع کشور کسب کرده است؛ به این ترتیب، دانشگاه قم در این سال ها، ارتقای 15رتبه ای، 2 رتبه ای و در نهایت 9 رتبه ای داشته است.

کسب رتبه 14 کشوری دانشگاه قم در شاخص فناوری و نوآوری معاون پژوهشی دانشگاه قم بیان کرد: امسال در این رتبه بندی، شاخصی با عنوان فناوری و نوآوری به شاخص های دیگر اضافه شده است، پیش از این برای رتبه بندی دانشگاه ها، تنها به 5 شاخص پژوهش، آموزش، فعالیت های بین المللی، تسهیلات دانشگاه و فعالیت های اجتماعی_


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء دانشگاه قم به رتبه 24 دانشگاه های جامع کشور

ارتقاء دانشگاه قم به رتبه 24 دانشگاه های جامع کشور