مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10دانش

رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حاجی آبادی، رییس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به رشد سه برابری ارزش ریالی قرارداد های صنعتی پژوهشگران این دانشگاه، - رییس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری از به رشد سه برابری ارزش ریالی قرارداد های صنعتی پژوهشگران این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حاجی آبادی، رییس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به رشد سه برابری ارزش ریالی قرارداد های صنعتی پژوهشگران این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه حکیم سبزواری در سال 1399، بیش از بیست و چهار میلیاردریال قرارداد ارتباط با جامعه و صنعت با سازمان ها و صنایع مختلف منعقد کرد که این مبلغ، رشد سه برابری نسب به سال 1398 داشته است.

حاجی آبادی افزود: همچنین در طی سال 99 تعداد قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت رشد 2 برابری داشته و 31 قراداد ارتباط با جامعه و صنعت منعقد شده است.

رییس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری بیان کرد: خوشبختانه طبق اعلام وزارت علوم، دانشگاه حکیم سبزواری توانست با اعزام 16 عضو هیئت علمی به دوره های فرصت مطالعاتی، عنوان دومین دانشگاه برتر کشور در اعزام هیئت علمی به فرصت مطالعاتی را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری

رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری