مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-10دانش

افتتاح 4 مرکز نوآوری و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نخستین بخش از سفر به استان سمنان به پارک علم و فناوری این استان رفت و فاز نخست ساختمان کارگاهی رویش فناوری، - 4 مرکز نوآوری و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نخستین بخش از سفر به استان سمنان به پارک علم و فناوری این استان رفت و فاز نخست ساختمان کارگاهی رویش فناوری، مراکز نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب، انرژی و کشاورزی را افتتاح کرد.

بستری برای رویش فناوری در نخستین فاز ساختمان کارگاهی رویش فناوری که با اعتبار 140 میلیارد ریالی بخش خصوصی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهره برداری رسید، 12 سوله نیمه صنعتی به مساحت 2100 متر مربع در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفت تا این کسب و کار ها در کنار صنایع مستقر در استان قرار بگیرند و زمینه ورود نوآوری به این حوزه را فراهم کنند.

شرکت های مستقر در ساختمان کارگاهی رویش فناوری، در حوزه هایی، چون محصولات و تجهیزات کشاورزی، آب، انرژی، صنایع معدنی و زمین شناسی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 مرکز نوآوری و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری سمنان

افتتاح 4 مرکز نوآوری و فناوری مستقر در پارک علم و فناوری سمنان