مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-10دانش

جولان کرونا یا بی تدبیری؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا مرادی؛ بیش از 14 ماه است که کشور درگیر همه گیری کووید-19 است و بر اساس آمار های رسمی، مرگ فاجعه بار نزدیک به 63 هزار و 400 نفر و فروپاشی وضعیت اقتصادی و معیشتی بخش عظیمی از جمعیت 84 میلیونی کشور را به دنبال داشته است.

- ناتوانی مشهود در کنترل بیماری و عدم تهیه به موقع واکسن همراه با بروز پیک های متعدد، همچنان در حال ایجاد خسارت های جبران ناپذیر انسانی و اقتصادی است و احساس می شود هنوز یک خط مشی مدیریتی خردمندانه بر فضای مدیریت کنترل همه گیری حاکم نیست.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زهرا مرادی؛ بیش از 14 ماه است که کشور درگیر همه گیری کووید-19 است و بر اساس آمار های رسمی، مرگ فاجعه بار نزدیک به 63 هزار و 400 نفر و فروپاشی وضعیت اقتصادی و معیشتی بخش عظیمی از جمعیت 84 میلیونی کشور را به دنبال داشته است.

با این حال، همه این نتایج مخرب، ناشی از سیر و عوارض بیماری کروناویروس نیست، بلکه ناشی از ماهیت واکنش دولت و مسئولان بدان است.

در اوایل اعلام ورود ویروس به کشور هرچند با تعلل، ولی با همراهی مردم، اعمال محدودیت های فراگیر و سختگیرانه در سطح کشور را شاهد بودیم؛ به طوری که در انتهای سال 1399 و در جریان پیک سوم حتی به ممنوعیت مبهم عبور و مرور شبانه در تهران منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا یا بی تدبیری؟

جولان کرونا یا بی تدبیری؟