مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-10دانش

ثبت بیش از 66 هزار سند علمی در جهان از سوی محققان ایرانی در سال 2020


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که در دانشگاه فردوسی مشهد تشکیل شد؛ - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: یکی از نتایج دستاورد های علمی کشورمان در سال 2020 میلادی، ثبت بیش از 66 هزار سند علمی از سوی محققان ایرانی در دنیا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که در دانشگاه فردوسی مشهد تشکیل شد؛ گفت: ایران توانسته است در 30 سال گذشته خود راه علمی چندین قرن را طی کند و محققان و استادان دانشگاه های ایران توانسته اند با تحقیقات خود رتبه علمی کشور را در موضوعات مختلف علمی ارتقاء دهند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به فراز و فرود های آموزش عالی در مسیر دستیابی به دانش گفت: یکی از نتایج دستاورد های علمی کشورمان بود که در سال 2020 میلادی بیش از 66 هزار سند علمی از سوی محققان ایرانی در دنیا به ثبت رسیده است.

وی افزود: این فعالیت عظیم علمی نشان دهنده این واقعیت است که برخی از استادان دانشگاه های کشور در لبه دانش در حال فعالیت علمی هستند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 66 هزار سند علمی در جهان از سوی محققان ایرانی در سال 2020

ثبت بیش از 66 هزار سند علمی در جهان از سوی محققان ایرانی در سال 2020