مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-10دانش

سامانه هوشمند پایش سلامت مکانیزه زیرساخت های حمل و نقل راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امیر گلرو استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به راه اندازی سامانه هوشمندی شدند که قابلیت ارائه شاخص های بین المللی وضعیت روسازی راه ها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امیر گلرو استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: داده برداری سریع، استاندارد، صحیح و دقیق از وضعیت روسازی به منظورتحلیل وضعیت عملکردی روسازی و برنامه ریزی نگهداری و تعمیر آن در مدیریت روسازی موجب کاهش 75 درصدی در هزینه چرخه عمر روسازی می شود.

به گفته وی، در دنیای امروز، اهمیت مدیریت و نگهداری زیرساخت های حمل و نقلی بر کسی پوشیده نیست.

از طرفی بررسی، شناخت، ارزیابی و اندازه گیری خرابی های روسازی اساس کارمدیریت تعمیر و نگهداری روسازی است که از اهمیت بالایی برخوردارند.

مدیرپروژه سامانه پایش سلامت راه گفت: تمرکز اصلی ما در این پروژه بر زیرساخت های حمل و نقلی بوده و به عنوان یکی از پیشگامان ارائه سیستم های پایش سلامت راه ها در کشور درصدد تولید محصولاتی دیگر به منظور پایش سلامت راه برآمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هوشمند پایش سلامت مکانیزه زیرساخت های حمل و نقل راه اندازی شد

سامانه هوشمند پایش سلامت مکانیزه زیرساخت های حمل و نقل راه اندازی شد