مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-09سياسي

بذرپاش: مدیریت ساخت وسازها دچار رهاشدگی است


رییس کل دیوان محاسبات، قانون خوب را قانونی دانست که تفاسیر متعدد را قبول نکند و تا منجر به تعارض منافع و بروز کاستی های بیشتر نشود.

- رییس کل دیوان محاسبات، قانون خوب را قانونی دانست که تفاسیر متعدد را قبول نکند و تا منجر به تعارض منافع و بروز کاستی های بیشتر نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال در شهرستان دماوند که به ریاست رییس قوه قضاییه و با حضور مسئولان ارشد دستگاه قضایی و اجرایی برگزار شد، گفت: تجزیه ی برخی از تصمیمات در مقام توصیف خوب است اما ترکیب کار همین وضعیت نامطلوبی است که هم اکنون مشاهده می شود.

رییس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه نگاه مردم به وضعیت مدیریت حریم و ساخت و سازهای غیرمجاز، نوعی رهاشدگی است، تاکید کرد: این که یک زمین در منطقه ای برخلاف قانون ساخته بشود، دیگر نمی توان در آن منطقه جلوی ساخت و ساز ملک های مجاور را گرفت.

بذرپاش رعایت دقیق قانون و تصویب قوانین به گونه ای که امکان برداشت های متفاوت از آن توسط مسئولان مختلف صورت نگیرد، را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: در این موضوع باید به صورت قرارگاهی کار شود و همه ی دستگاه ها و افراد، حفاظت از سرمایه ی ارزشمندی مانند زمین و خاک که متعلق به نسل ها است، را واجب ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: مدیریت ساخت وسازها دچار رهاشدگی است

بذرپاش: مدیریت ساخت وسازها دچار رهاشدگی است