مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-09سياسي

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ملی راهیان نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، - امیر دریادار حبیب‍الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی، فرارسیدن روز ملی راهیان نور را به سردار سرتیپ کارگر تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند، مصرف کند و سرمایه گزاری کند.

فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگرریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکم دوران هشت سال دفاع مقدس، تاریخی عبرت آموز و ماندگار از ایثار و رشادت مردم ایران اسلامی است که برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

بهره برداری از این حادثه تاریخی و عبرت آموز و ثروت بی پایان نیازمند بکارگیری فناوری مناسب و برنامه ریزی صحیح است که راهیان نور به عنوان یک ابزار و الزام فرهنگی، عامل مهمی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین روش برای انتقال ارزش های دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ملی راهیان نور

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ملی راهیان نور