مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-09سياسي

بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید در «بحث روز»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه بحث روز رادیو ایران این هفته به سراغ بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید و اقدامات مدنظر نهادهای دولتی در جهت کمک به معیشت مردم رفته است.

- برنامه بحث روز به بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید و اقدامات نهادهای دولتی در جهت کمک به معیشت مردم می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، برنامه بحث روز رادیو ایران این هفته به سراغ بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید و اقدامات مدنظر نهادهای دولتی در جهت کمک به معیشت مردم رفته است.

رهبر انقلاب اسلامی با ابراز ناخرسندی از گرانی ها و مشکلات معیشتی، خاطرنشان کردند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است.

البته اجناس مانند میوه ها فراوان است اما قیمت ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی رود بلکه نصیب دلالها و واسطه های سودجو می شود و ضرر آن به مردم می‎رسد.

ایشان با تأکید بر اینکه مسئولان باید مشکل معیشتی و گرانی را حل کنند، گفتند: این مشکلات، همه راه حل دارد و بارها در جلسات متعدد این نکات را تذکر داده و راه حل های مورد نظر کارشناسان را به مسئولان گفته ایم.

در همین ارتباط حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دویست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید در «بحث روز»

بررسی راهکارهای حل مشکل گرانی های شب عید در «بحث روز»