مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09سياسي

دستگاه های اجرایی به وظایف خود برای جمع آوری معتادان متجاهر عمل کنند


وظیفه ساماندهی معتادان متجاهر بر عهده دولت است و نیروی انتظامی وظیفه دارد در راستای جمع آوری معتادان متجاهر به ویژه در ایام نوروز اقدام جدی و قاطع داشته باشد و سایر مراجع مربوطه از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: وظیفه ساماندهی معتادان متجاهر بر عهده دولت است و نیروی انتظامی وظیفه دارد در راستای جمع آوری معتادان متجاهر به ویژه در ایام نوروز اقدام جدی و قاطع داشته باشد و سایر مراجع مربوطه از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و .

باید با تدبیر لازم، ضمن تامین اعتبارات مورد نیاز، در راستای اجرای این طرح اقدام کنند زیرا قوه قضاییه نمی تواند از اجرای مسئولیت های خود خودداری کند.

یدالله موحد امروز 19 اسفندماه در نشست بررسی وضعیت و عملکرد مرکز ماده 16 کرمان با موضوع نگهداری معتادان متجاهر در مراکز درمانی با اشاره به اینکه معتادان متجاهر منشاء بسیاری از آسیب ها و جرایم هستند، افزود: دادسرای عمومی و انقلاب کرمان هرگونه ترک فعل مدیران در مسیر مبارزه با مواد مخدر را در سطوح مختلف دنبال می کند.

وی افزود: متاسفانه در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های استان کرمان در زمینه مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، کمبود امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی به وظایف خود برای جمع آوری معتادان متجاهر عمل کنند

دستگاه های اجرایی به وظایف خود برای جمع آوری معتادان متجاهر عمل کنند