مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09پزشكي

کرونای انگلیسی به گناوه رسید


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: با تأیید ابتلاء یک شهروند گناوه ای به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی، وضعیت شهرستان گناوه از نظر کرونا بسیار شکننده اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا سرعت بالا در آنجا شیوع پیدا کرده و مواردی از ابتلاء به ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی نیز در آن استان گزارش شده است را تهدیدی جدی برای وضعیت کرونایی شهرستان گناوه برشمرد.

حیدری اظهار داشت: در طرح شهید سلیمانی از اطرافیان بیماران سه هزار و 726 تست تشخیص سریع در منزل یا محل کار آنها گرفته شد که از این تعداد 236 بیمار توسط تیم پزشکی، مراقبت در منزل به صورت رایگان دریافت کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تصریح کرد: نظارت بر صنوف مختلف و فعالیت های آموزشی و اطلاع رسانی به صورت مستمر در حال انجام است، ولی انجام این اقدامات بدون مشارکت و همراهی مردم مؤثر نخواهد بود و نمی تواند باعث قطع زنجیره انتقال بیماری شود.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان بهداشت و درمان در این مسیر دشوار نیاز به همراهی همه همشهریان دارند اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر موارد بیماری به صورت کانون های بیماری نمایان می شوند و بیماری از یک عضو خانواده شروع شده و به دلیل عدم رعایت کامل قرنطینه و شرکت در دور همی های خانوادگی، باعث ایجاد کانون بیماری در بین اعضا خانواده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی به گناوه رسید

کرونای انگلیسی به گناوه رسید