مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09سياسي

جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روستاییان و جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی و عرصه های ملی می باشند و بایستی زمینه مشارکت آنها را هرچه بیشتر مهیا سازیم.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روستاییان و جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی و عرصه های ملی می باشند و بایستی زمینه مشارکت آنها را هرچه بیشتر مهیا سازیم.

شهرام ملکی ظهر امروز در مراسم درختکاری در روستای تیانه شهرستان کامیاران به مناسبت هفته درختکاری با بیان این مطلب اظهار کرد: صیانت از منابع طبیعی و عرصه های ملی بایستی به فرهنگ همگانی در کشور تبدیل شده و همکاری مردم و مسئولان در این راستا بیشتر شود.

وی افزود: خوشبختانه مردم و به ویژه روستاییان استان کاملا به صیانت از این منابع خدادادی واقف هستند و همواره در مناسبتهای مختلف با کاشت نهال در افزایش سرانه درختکاری و فضای سبز مشارکت می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید عنایت ویژه ای به توسعه مناطق روستایی جهت ایجاد بستر مهاجرت معکوس مردم به روستاها داشته و در این رابطه تلاش کرده زیرساختهای آب و برق و گاز و سایر امکانات رفاهی زندگی را در روستاها فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی هستند

جوامع محلی محافظان واقعی منابع طبیعی هستند