مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09سياسي

پیوند دادگستری و دانشگاه ها در خراسان رضوی تقویت شود


رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: پیوند دادگستری و دانشگاه ها و رابطه آنها در فضای علمی و آموزشی کشور باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی صادقی در همایش نخستین دادگاه مجازی عاملان ترور شهید سلیمانی که امروز در مشهد برگزار شد با تشکر از کسانی که برای اولین بار این دادگاه را برگزار کردند گفت: از این قبیل اتفاقات باید با پیگیری بیشتری انجام شود که لازمه آن رابطه بهتر و بیشتر دادگستری و فضای علمی و دانشگاهی کشور و تقویت پیوند آن هاست.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: این جلسات ابعاد و اهداف مختلفی دارد، اما بعد آموزشی آن برای دانشجویان در فضای علم و آموزش مهمترین مسئله است و تمام تلاش اساتید و مسئولین باید این باشد که نکات آموزشی و مقرراتی دادگاه رعایت و نسبت به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه وکلای متهم در این دادگاه ها هرچه بهتر دفاع کنند به سود خود دانشجویان و بعد آموزشی آنها و روند دادگاه است افزود: این اولین قدم در اجرای این دادگاه هاست که امیدواریم با ادامه همکاری، دانشگاه های دیگر هم وارد صحنه شوند، زیرا خیلی از پرونده های دیگر هم در کشور هستند که قابلیت برگزاری دادگاه مجازی را دارند.

همچنین با کمک اساتید دانشگاه ها و عوامل دادستانی باید پیوند دانشگاه و دادگستری پررنگ تر باشد و با تشکیل کارگروه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند دادگستری و دانشگاه ها در خراسان رضوی تقویت شود

پیوند دادگستری و دانشگاه ها در خراسان رضوی تقویت شود