مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09سياسي

پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان


رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان خبر داد.

- رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان ایسنا/کردستان رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان خبر داد.

سید جواد ساداتی نژاد امروز سه شنبه (19 اسفند) که به همراه رییس مجلس به استان کردستان سفر کرده است گفت: از آنجا که تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی در این نظارت میدانی رییس مجلس را همراهی می کنند، در نخستین روز از بخش های دامداری، کشاورزی و منابع آبی شهرهای کامیاران، دهگلان و قروه بازدید کردیم این در حالی است که ظرفیت های بی نظیری در استان کردستان به عنوان قطب کشاورزی و دامداری کشور وجود دارد لذا امیدواریم با حمایت های مجلس شاهد رونق این ظرفیت های فوق العاده در این استان باشیم.

سه طرح پیشتاز حوزه کشاورزی کردستان چیست؟ نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه نگاه متمرکز اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در استان کردستان بر روی 3 طرح اولویت دار و پیشتاز حوزه اقتصاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان

پیش بینی 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای دامپروری استان کردستان