مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09اجتماعي

مشارکت 800 دانش آموز از فارس در المپیاد رویش


رییس سازمان دانش آموزی فارس از برگزاری ششمین دوره المپیاد استانی بازی های فکری سرگرمی رویش به صورت ویدئویی با حضور حدود 800 دانش آموز از سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان دانش آموزی فارس از برگزاری ششمین دوره المپیاد استانی بازی های فکری سرگرمی رویش به صورت ویدئویی با حضور حدود 800 دانش آموز از سراسر استان خبر داد.

امید اسماعیلی سه شنبه 19 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و تداوم آموزش در فضای مجازی، گفت: متاسفانه سال گذشته برگزاری المپیاد استانی رویش به دلیل همزمانی با ورود ویروس کرونا به کشور لغو و همین امر موجب شد تا به دنبال راهی برای برگزاری این بازی ها به صورت ویدئویی باشیم.

او با تاکید بر اینکه فلسفه راه اندازی المپیاد بازی های فکری سرگرمی در شش سال گذشته دور کردن دانش آموزان از بازی های رایانه ای و افزایش قدرت تفکر، ایجاد خلاقیت، تحرک و پرورش استعدادهای دانش آموزان و تمرین بازی های گروهی و تیمی در میان آنان بوده است، گفت: امروز به دلیل مجازی بودن آموزش ها و استفاده بیش از حد دانش آموزان از فضای مجازی، ضرورت تداوم این مسابقات بیش از پیش آشکار شد و در همین راستا ما به دنبال راهی برای برگزاری این مسابقات در شرایط کرونایی و به صورت ویدئویی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 800 دانش آموز از فارس در المپیاد رویش

مشارکت 800 دانش آموز از فارس در المپیاد رویش