مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09سياسي

حضور هییت ایرانی در جشن بهاران لاهور


محمدرضا ناظری، سرکنسول ایران و جعفر روناس، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری با یاسر گیلانی رییس سازمان فضای سبز لاهور ملاقات و از محل برگزاری آیین بهاران بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ناظری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و جعفر روناس، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور، روز دوشنبه 18 اسفند 1399 (8 مارس) با مهندس یاسر گیلانی رییس سازمان پارک ها و فضای سبز لاهور ملاقات و از محل برگزاری آیین جشن بهاران بازدید کردند.

در ابتدای این ملاقات محمدرضا ناظری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با بیان اشتراکات فرهنگی دو کشور مسلمان از جمله شباهت ها در نحوه برگزاری برخی آیین ها و آداب و مراسم مشترک در برخی از مناطق دو کشور پرداخت.

جعفر روناس نیز با اشاره به هفته درختکاری در ایران گفت: همزمان با روز درخت کاری در ایران، کمپین کاشت میلیون ها نهال برای مقابله با خسارت های تغییرات اقلیمی صورت می گیرد، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران نیز بزودی آیین درخت کاری را با کاشت دو نهال برای گرامیداشت و یادبود دو ادیب نظامی گنجوی و علامه اقبال لاهوری دو شاعر پرآوازه ایران و پاکستان در محوطه داخلی خانه فرهنگ برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هییت ایرانی در جشن بهاران لاهور

حضور هییت ایرانی در جشن بهاران لاهور